Częste pytania

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane – od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami – w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

Płatność przy odbiorze – najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.

Ile wynoszą koszty dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
Najszybciej i najbezpieczniej:
Firma kurierska – dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską UPS. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Najtaniej:
InPost to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem InPostu przez kuriera do domu lub do paczkomatu, gdzie mozesz ją odebrac 24/7

Najłatwiej:
Odbiór osobisty to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów – zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Mickiewicza 7, , 39-300 Mielec. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy Przedpłata
(przelew lub płatność online)
Pobranie Czas dostarczenia
Firma kurierska 15 zł 16 zł 1-2 dni robocze
InPost
(paczkomaty)
13 zł  — 1-2 dni roboczych
Odbiór osobisty bezpłatnie bezpłatnie

Uwaga: koszt dostawy może ulec zmianie w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Niestety nie, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury bez VAT umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury bez VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 790466065.

Rozpocznij wpisywanie i naciśnij Enter, aby wyszukać produkt

Koszyk